jasså är det så ?

Vilken otroligt seg dag, blivit städtant på senare dar, men satan i brasan vad rent det blev
gått och stört mig på allt och alla hela dagen ju, tänkt hela dagen på värsta
arga inlägget jag skulle skriva, kommit på allt ordvis och allt, men nu när man
sitter här ny duschad och med pärlor i bakgrunden kan man ju inte vara
sur och bitter, det går inte, älskar pärlor specielt carolina wallins cover så sjukt bra.
kan den utantill nu :D tihih sug på den du din lilla korv

kort sväng med maria idag, bara 2km men det fick räcka mina vader börjar göra sig påminda
igen, men sånt som häner, snart vinter då får det bli så,
vad ska man annars gnälla på i vinter? att det är kallt? nej det går ju itne, och vädret kan vi
ju itne säga något om egentligen då det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder :p
det påminer mig om att jag nog ska ta in min topp om jag vill ha den torr i morgon.,
satan vad den luktade -haha tutt svett is the shit !-

Ska vi dansa? nej tack men 'ndå
är på skriver humör men vet inte vad bara, illa det här, snacka om shitzofreni,
och hörru herr nöt, jag dissar ingen och jag har väl för tusan en egen vilja, och du om någon
borde veta att jag är envis som en get och har lite stolthet i kroppen :P haha

nee ska man ta och kolla på film nu kanske, bilder kommer i morgon helt klart,
jäkla facebook vägrar acceptera dem, då är det verkligen illa,

               
                                               Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0