Jag talar ut !

Jopp den låten ploppade osökt upp i min lilla skalle nu,
haha
känns så sjukt, snackade med min älskade volter i går, helt plötsligt så
slog det mig att det var precis ett år sedan vi gjorde slut idag.
känns sjukt, för den tomheten jag kände då känner jag fortfarande,
minns fortfarande det som om de vore igår, Helt sjukt, den mannen satte spår i mig,
Jag är klad över att fått ha dig i mitt liv, du var ängeln som drog upp mig efter all skit som vart med
herr psyko.
Så tack för att du finns...

Dock så kom jag på att det här året har gått sjukt fort, vart fyllt med så mycket sorg och förluster känns det som,
men det kanske är bra, då kanske det vänder snart, det kan ju inte vara så här mörkt jämt heller..

Fest igår med, Natta, Kristin, Oskar, Mattias, och Fredrik (tror jag om jag minns rätt) bergman och skägget är lättare att minnas ;)
haha var helt okej iaf, förutom Goya, de sög häst pung, wannabe bratz och tjejer som sa hej köp mig, 
men men så är de väl överallt.. haha

 

snart lyfter planet med, ska bli sjukt skönt faktiskt, men nee nu ska tant ha glass,'
 fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0