Fredag?

ja då var det fredag igen, här sitter man hemma i soffan och funderar på vad man ska göra av dagen egentligen,
blir ju bio, dusch och handla, men iaf. resten av tiden då?

Allt snurrar med saker man borde göra, ändå gör jag det inte, jag har fått slut på undanflykter oxå
det är bara den lilla sanningen kvar att jag inte orkar.

Frågan är bara hur man ska klara hösten börjar bli tveksam till allt ju...


ju mer jag försöker ju värre blir det, frågan är bara vad man ska göra, och om man ska skita i allt och låta dig
ta tag i det här, jag har gjort mitt nu, det får räcka nu är det fan i mig upp till dig och bestämma vad du vill
göra med oss.


tihi bättra nu än på länge iaf, tihi känns skönt faktiskt, bara en vecka kvar nästan bara sen bär det av 
till varmare breddgrader, ska bli skit skönt lär jag säga. sen blir det stockholm till juni... (om allt nu går som planerat) 

Lite smyg avis är jag på nätta med, den lilla korven drar till Kolmården, KOLMÅRDEN av alla ställen, jag som hoppats på att få åka dit och se mina älskade pingviner, och så hopper hon dit bara, orättvis, men jag hoppas allt att kvinnan tar lite kort om hon nu ser några :P  

Kommentarer
Postat av: Natha

Förlåt honey:O Såg inga pingviner;)

2009-10-22 @ 20:09:30
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0