En regning torsdag

Japp då får man inte mycket gjort,
eller där ljög jag rätt rejält de regnar ju inte allste idag, men det har vart grått
kallt och frånstötande, lite så som jag känner mig för tillfället,

men sånna här dagar har man fått för mycket tid att tänka på,
gått och tänkt halva dagen på folk i mitt liv vilka jag kommer ha kvar om 10 år
mm. kom fram till att det är nog bara 2 som jag är rätt säker på att jag kommer ha kvar,
sen finns det 3-4 st som man hoppas på ska vara kvar,men som sagt man vet aldrig nu för tiden...

Nej shit verkar som om det är tajm för bilfärd nu, håll i hatten och håll tummarna för att jag och min älskade tiffany överlever bilfärden till doktorn !
haha nej men lär dra nu

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0