Vill bara skrika ut !

Fy fan vad underbart ! jag klarade företagsekonomin och Matten,
på samma dag oxå, det är helt sinnessjukt trodde jag aldrig, var helt säker
på att jag hade kuggat stenhårt på båda, och vad händer?

Tror jag ska bryta ihop av lycka, eller lättnad rättare sagt. så sjukt skönt att börja den nya
terminen på noll istället för -

joggat idag med, i regnet riktigt skönt lär jag säga, sommarens träning och viktminskning visar
sig verkligen nu, när jag lämnade stockholm orkade jag inte ens runt, nu joggar man det i mycket bättre
tempo och iaf 2 varv (inte provat mer, men skulle nog gå med lite vilja )

min älskade tiff (livet har sina goda stunder)

så sjukt underbart, bara tanken på hur man slet förr gör att det går så mycket lättare
och att jag ens gick ut och joggade idag är imponerande för mig själv.

Man kanske är på gång eller så har jag bara hamnat i en sån där träningsperiod igen,
vilket som så lever livet nu iaf...

Träffade herr emil igår med, de var intressant. haha nej men de var skoj


Kommentarer
Postat av: sandra

Snyggt;)

2009-11-18 @ 20:36:53
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0