Söndag

Japp vart hemma i gävle några dagar. därför jag inte orkat lägga energi på
bloggen eller rättare sagt jag har inte haft tid med det, jag har flängt runt som en yr höna i vinden.
Promenad med maria (riktigt skönt att få snacka av sig)
pepparkaks bak med pungskavet samt film natt, även fast hon somnade snabbt och UTAN hicka ;)
haha och idag ännu mer promenad,
Sjukt irriterad över mitt knä, Varför kan det aldrig bli bra för?

och varje gång man tror att det är bra, så skiter det sig, att man aldrig vänjer sig liksom.

men som sagt vart en ytterst bra helg, och det blir ännu bättre för jag åker inte förrens i morgon -jippie-
sen ska vi bara se till att klara de kommande två veckorna, så är det semester sen (man kan ju alltid drömma)

nej nu ska jag dra och hämta min väska hos pungen min så jag kan sova i natt ;)
haha var rädd om er folket, tagit en massa kort i helgen fresten, de kommer så fort jag kommit ner till träsket.

Och glömm INTE
 Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0