mördar jakt

Japp blev mördad 3 ggr i natt, vaknade i natt av illamående och säker på att jag skulle bli sjuk
men inte blev jag sjuk inte, jag blev bara mördad 3 ggr om, fin natt de vart.

skolan gick iaf snabbt alltid något det,
Kan fortfarande inte fatta att jag klarade den jäkla ekonomin men men.
Använder min älskade tegelsten igen, den lilla har ingenting att komma med jämför med den här.
Den må vara misshandlad och glapp men den är ändå bäst, lite som mig,

Inte kan jag jogga nå mer den här veckan heller, jävla benhinnor, it sucks to be mina ben just nu :P
Tur iaf att aloveran luktar gott ;) haha

ingen lust alls med morgondagen, så mycket som ska göras och jag känner bara för att sova, men sover
jag så börjar väl nästa jakt, och det är ännu jobbigare, snacka om i-landsproblem haha


Ledig i morgon iaf, alltid något det.. så egentligen har jag ju lång helg, och det är ju inte helt dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0