lördag?

känns mer som en seg jäkla söndag,
missade klassölen i fredags med, men me shit happens, kommer fler sånna om jag känner min klass rätt ;)
haha

så vad har tant gjort en dag som denna?
hjälpt herr bengtsson att flytta, den mannen har en massa små plock, damn alltså.
men iväg kom dem tillslut.

sen var det min tur att dra hem och packa, hade vist lektion på måndag morgon, en väldans tur att jag kollade schemat idag istället för i morgon, då det bara fanns "tidiga" tåg kvar,
men men det blir bra, hinner jag plocka och ha mig i lugn och ro, kanske laga lite mat, det var ju inte igår det hände senast :P haha

dop ska oxå hinnas med i morgon, de blir fullt upp i morgon verkar det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0