Söndag

Jaha ja då var det söndag igen då, ännu en helg i gävle har gått mot sitt slut,
så sitter man här i stockholm igen och funderar över livet.
Jag har bestämt mig, nu får det vara nog, kan inte hålla på så här längre det funkar ju inte,
så förändringar är på väg hoppas jag iaf, ska försöka, kommer bli svårt, men skam den som ger sig !

Jag saknar allt och inget med er, det är det som är så läskigt.
Du hade ditt val och jag visste redan innan jag ställde frågan vad jag skulle få för svar, ändå skulle jag ställa den, hur jäkla korkat är inte det?

Haha riktigt rolig helg har man haft iaf, blev inte riktigt som planerat men skoj hade jag iaf,
eller hur mitt älskade pungskav ;)

men mina ben, helt blå, jäkla jocke och storfot att skjuta hårt :D haha
så bäst man är på fotboll 8-)

Nej nu ska jag göra klart inledningen till mitt kära vattenkraft arbete, sen är det bara lämna in det och ta sommarlov -woho- -seger dansen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0