inte långt det här inte...

Nopp här gäller det att vara effektiv, min kära mors dator är ju så infekterad så det är inte klokt,
blir tokig ju,

suger/begäret efter honom har lättat en massa, ändå kan jag komma på mig själv att sitta och drömma mig bort,
kommer det någonsin försvinna helt?

och tobbe så mycket frågor, så lite svar, hur ska detta sluta? bara dag 2 än och redan kaos..

Nu var resan bokad oxå, så nu finns det ingen återvändo, ska bli så sjukt skön lär jag säga. damn god

den här ggr kan jag inte klanta mig,

Blir nog stockholm ett par veckor nu, omjag ska få någon ordning på livet :P haha

take care !

 fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0