Wohoo...

Jag har vart så depp den senaste tiden har jag märkt,
och gårdagen ska vi inte ens prata om, men ny dag nya möjligheter,
jag orkar inte gå runt och vara depp, det funkar liksom inte för mig,
folk får väll helt enkelt skämmas för mig då, inte mitt problem, jag är hellre mig själv
och mår bra än går runt och försöker vara någon annan och mår skit, väldigt logiskt om ni frågar mig ;)

så kan det gå förstår ni mitt kära herrskap,
finns iaf en sak jag är riktigt bra på och det är att baka, brysselkexen snart klara så fina så,
kanske inte mormor klass men de ser helt klart lovande ut :P'


jobba hemifrån idag, innebär attjag nog ska ta och ringa lite mäklare och kolla lite tomter, så borde
jag städa och träna lite, promenad idag vore guld, undra vem man ska lura med sig,

man har ju skämt ut sig för mycket i helgen så tobbe är väl ingen idé, och tant maria har annat för sig,
kanske man skulle ta och kolla om fröken jobb är ledig :D  för sälmamma har väl sälen den här veckan om jag minns rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0