Smile

Jag har kommit på det !
jag vet varför jag är som jag är !
Jag litar inte på dig grabben, det är något som gör att jag har väldigt svårt för
att lita på dig, och litar jag inte på någon blir jag tvär,  framför allt när jag vill
kunna lita på dig :S

som sagt du är no good

vart en bra helg iaf, den sista i gävle för den här tiden, nästa blir det ju örebro,
Woho gamla minnen, får se vart det slutar, känns udda men skoj :D

Bara jag som kommer på sånna grejor, och så får vi ju inte glömma att jag har en mamma som är som hon  är haha

en vecka till av praktiken, sen är det skola igen, och schemat ojoj, det ser inte roligt ut, men
bit i det sura äpplet och stå ut i 8 veckor, sen är det ju lov igen :D wohoo :D haha

igår kom jag på vad trygghet är, Tack mannen för det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0