long time,no see

Kan man lugnt säga att det var nästan ett halvår, ändå är det inget som har förändrats egentligen,
okej de där känslorna finns kanske inte där, men ändå fungerar lika bra nu som då,skumt hur
vissa människor bara dyker upp i ens liv och griper tag om en.

Funderat en del i natt och kom fram till att jag är glad  att jag åkte ner, även om det kanske är sista
ggr vi ses.

jo fresten carro är i jönköping för er som inte visste det, nice stad,
och genom min resa, genom Sverige så kan jag säga att Falköping verkar vara tattig stad som luktar fisk,
och piss,mindre färsch stad med andra ord :P

Woho har jag tur, fick jag herr volter att kolla på  gayodifestivalen med mig....Wohoooo !

KAnske ska börja lyssna och slua bry mig om folk, 
Tänkt krossat drömmar idag med, hur det nu kommer gå, men det är bäst så, 
det måstebli så,

Nej nu jäklar nu får herrn fan komma upp.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0