Hets på mig själv...

Jag hetsar mig själv, bara tanken på de närmaste veckorna ger mig magsår,

Så mycket som ska göras, så lite tid man har, som jag så bra sa, man har alltid tid, gäller bara att man tar sig.''


En del av mitt hjärta - Tomas ledin, den säger allt  om hur jag känner
-dock fattat vinken, fast min skalle snurrar av frågor, frågor utan svar,
jag vet jag finns inte längre kvar i ditt liv, hårt men sant, synd men så är det.

1 vecka kvar på praktiken nu oxå, känns tungt, jag trivdes så bra och skolan lockar inte direkt om jag ska vara
ärlig, så har min kära herr nöt flyttat oxå, så vad gör jag nu? han var ju mitt ljus i stockholms natten.
Vad ska jag nu göra?

Så drog de äldre iväg på semester i natt med, så var man själv med syskonen, både sjukt jobbigt
och skoj, säger då det ska aldrig skaffa skrikande bajsmaskiner, jag har inte tålamodet...

haha men som herr troll säger, det är fredag i morgon, då är man ju glad :P

så sant som det är sagt, man ska ju vara glag, nu vänder vi blad och fortsätter skriva
på historian om Carro med c utan e....

Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?!

Den som söker, skall finna !

                                                                                  fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0