fokusera

Det ända som gäller 'r att fokusera, finns inte så mycket annat att göra just nu,
gäller att hitta rätt saker bara, jag har inte tid med sånt här, trött på folk som alltid
tror en massa.
Trött på mig själv för att jag är som jag är,
börjat få lite kondis iaf, (försöker inbilla mig själv det iaf)
går sakta men säkert börjar gravid magen försvina... _happy dance_

Egentligen borde jag bara ta bort alla ur mitt liv,

börjar få ont i magen igen, jag har ju inge stress nu? vad är det för fel?

Gömmer mig under kudden


kanon dag har man haft iaf,...
sova ordentligt. gym lunch med mamma, solen 2 timmar valbo och hela eftermiddagen med tobbe..

Sån där dag då allt funkar, då man bara finns..

Tobbe är nog en sån person som kommer finnas där för en väldigt länge, han är lite som magnus,
dom finns alltid där utan att man behöver göra något.

var något jag skulle skriva minns inte vad dock,
Fuck känslor och kör träning, snart sommar, snart är det förbannade loppet oxå,
vilo dag i morgon ser det ut som, kanske dax mina ben är inte riktigt i form idag :P


Dont forget to
                                                                            Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0