Underbar dag !

Snacka om underbar dag,
först uppe av alla den ni, inte ofta det sker inte,
både inlines, bad, tennis och sola stod på schemat en sån underbar dag som denna,
kan man göra annat än att njuta av livet?

Kubb och fotboll igår var inte heller så pjåkigt mer än de blev nyktert och myggen käkade upp tant,
haha iaf någon som tycker om mig :P


Nee kan inte sluta säga det underbar dag,

Förbannade skavsår bara, ska man behöva gå med tejpade fötter föralltid eller vad är det här?

Tror jag ska bege mig ut och springa i morgon, hmm fått nå röra på mig mani,
herr prins har ju aldrig tid så lär ju göra det själv,
min kondis är ju lika bra som en 95åring med opererad höft och kol

Nee film och jordgubbar nu så sover man som en liten hundvalp ikväll....

tihi jag har fått färg, den ni mitt kära herrskap.

Don´t forget
 Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0