Skit oxå !

Skit grejor det här ju, trodde allt var så enkelt, men nej nej där fick man så man teg,

Så trött på allt, man ska nog inte tänka så mycket, men när man inte tänker blir allt så tomt,
tänkt en hel del i morse, skrämmande uppvaknande man gjorde.

går dagen var helt kanon, och den här dagen inte fullt så bra men skam den som ger sig,
det här ska jag fixa, en dag kvar, en enda dag kvar :D

Jag är inte lika stark mentalt längre som jag var förr, är det bra eller dåligt?


Jag längtar lite till Gävle och helgen faktiskt, helt oväntat, ser framemot sommaren med, har dock en känsla av att tobbe kommer göra allt han kan för att det kommer bli ett rent helvete och sjukt svettigt, men det får man väl leva med ;)
haha är huvudet dumt får kroppen lida :D



saknar det som en gång var, men så är det väl jämt antar jag, sånt som händer, inte mycket man kan göra åt det :P
dock saknar jag känslan man hade då, själva känslan med den där tryggheten som fanns, hmm kan man vara så att man är kär i kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0