Radion spelar vår sång,

Japp då var det torsdag igen då,
sHit tiden går verkligen fort, men vad gör man med dagarna?
vad är meningen med allt?
kan ju säga att det går mer käpp rätt åt helvete nu än de har gjort på väldigt väldigt länge,
men vad kan man säga?
Känner mig ändå ovanligt stark, känns som om det h'r bara är början alla planer till sommarn,
och sommarn man såg framemot har blivit en ända lång kamp till att inte gå under,
känns som en lysande start.

Varför ge upp nu? finns ingen mening med det ju,
jag ¨så trött på er, varför kan ni aldrig hålla samms? fattar ni inte vad ni gör med oss andra?


Nee midsommar i morgon, vad det nu spelar för roll egentligen, kan du inte komma och rädda mig
som du alltid gjorde förr?

Ju mer man vill glömma dessto värre blir det, dagarna går och inte ett ord från dig,
det gör ont, men det gör ont på ett skönt sätt, jag måste vara självdestruktiv,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0