Ooooh jag kan flyyyyyyyyyyga

Så klockren dag idag, fått sig en flygtur på stuttsmattan idag, love my one tiffany :d haha

årets första dopp har även blivit av den ni, och satan vad kallt om tuttarna det var lär jag säga,

men det var helt klart värt det, för vem kan skratta så som Carro kan?

natta och sälen på besök oxå, alltid lika nice :d


Volleybollen blev ju riktigt  nice, helt oväntat riktigt skoj folk var de ju oxå, och
engelskan är det inge fel på heller har jag märkt :D

Eller vad säger du idhalie vilken magi ;)

BarBaaaaZzzzzzzzzaaarrrr ;) haha så klockrent, jag lär bli känd som den skumma bruden i sverige som bara sa
rotaien (eller hur de nu stavas) och just barabaxzzzzar. haha så skoj med folket
lillo får skicka upp bilderna sedan :D


Kommentarer
Postat av: tiffany

rotation stavas det.. :D

2009-06-26 @ 21:37:07
URL: http://matildamo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0