måndag

Japp då var det sommarlov,
och vilken jäkla start det blev på den, ojoj riktigt riktigt roligt faktiskt.

Den elaka varianten är bara den elaka för mig, den jag inte vill berätta, varför säga mer än man behöver?
vad vinner han på det?
Jag vill vara något mer, jag vill känna att jag betyder något, jag vet att allt sket sig men jag var tvungen,
dock förstår jag inte varför du blev så upprörd över en sån "liten" grej.
Betyder jag mer för dig än vad du vill erkäna ?

Du vet vart jag finns iaf, som jag sa jag finns här om det är något, inget som förändrats på det planet,
Jag vill faktiskt ha lite svar jag med :P

Nej nu ska jag ner till fröken t-rex oxh ta veckans första pass :D

Fick mina hörlurar idag, så fina så bling-bling :D haha

Vill bara krama dig och glömma allt som vart, det är nog de sista jag har att säga :P

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0