juni-juli-augusti

japp vilken jäkla tid det var förra året,
bästa tiden i mitt liv? jag tror nästan det, vad det beror på? en rad olika anledningar
det var lätt det bästa jag gjort,

1 år sedan idag jag såg dig första ggr, sjukt vad tiden går fort och vad man säger man?
första gången jag såg dig blev jag kär, och du log för du visste? kanske sant det,
men det där var som sagt för ett årsedan, tiden går vidare så gör även vi, men damn mannen vi hade det bra
kanske för bra, och maria min lilla fjärt, åmot partyt omg, så underbart klockrent :P haha

nee satan vilket år det har vart,
Jag flyttade till Stockholm för att plugga till byggnadsingenjör, och folk hånlog åt mig och mina planer, och nu sitter man här 1 år senare och hånler åt dem, för jag klarade det, jag gjorde faktiskt det, det kanske inte har gått smärtfritt alla gånger, och jag trivs fortfarande inte i staden, men poängen är att jag klarar mig själv där borta och jag gör det damn fucking good :D

lär väl tacka herr nöt för att han fanns där i början :D Jäkel och flytta :(

Så hur ser årets planer ut? ungefär snarlika som förra årets förutom att i år har man ingen man kan slå i skallen med en kudde ;)  haha

Kommentarer
Postat av: Natha

CARRROOOO :D JAG HAR NY DATOR Å HÖGTALARE MED BAS :D WOOOHOOO MEEE SO HAPPPY:D hahaha



Åh man får se ut som man gör när man inte blev som man skulle ;) hahah ny verision:D

2009-06-06 @ 20:39:38
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0