Dagen D

En klockren dag, en nästan 3h lång promanad med maria är aldrig fel,
speciellt inte en dag som denna, så sjukt skönt att komma ut och röra på sig,
lär ju erkänna att det inte var igår det hände senast,

Tankarna snurrar men jag har bestämt mig,
Som jag nyss läste, livet är för kort för att slarvas bort, samt som jag och maria kom
ganska snabbt överens om, tiden rinner ifrån oss, går så sjukt fort nu, snart sitter vi där som pensionärer ju.


Klockren dag igår med syskonen iaf, käk framför tv:n och lite familje geni som avslutning på kvällen blev
det fotboll,

det mest intressanta där är att det var jag som vann familje geni tror aldrig det har hänt -woho seger dansen-


Kan inte sluta tänka, jag hatar det,
                                             


Nej nu lär jag dra nu kom syrran upp dax för kort :D

Som ni ser jag bor verkligen i skogen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0