Bada...

Tänkte att jag bara skulle in och skriva nå snabbt litet, bara därför att.
men det funkar inte riktigt så, känner mig så ofärdig på nå sätt. det
känns som om jag glömt något jätte viktigt som skulle vara med,
och man kan inte skriva två inlägg på raden nej nej det skulle kännas
alldeles för fel,

men nu till själva grejen var och bada idag med lillo och mitt älskade pungskav,
Så sjukt skönt och mysigt :D me loves this day
och som inte de hade gjort dagen tillräckligt, så bjuder mor på lassagne,
Vilket i sig innebär att Tant är i himmelriket,
ska man lyxa till det extra  och ta lite nyponsoppa till tro?
det är ju trottsallt guds gåva till mig.

nej nu blir det duschen, ha det bra gott folk

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0