Varför?!

Varför i hela friden gör jag det här?
uppe före 9 en jäkla lördag, för en dag/kväll som jaa, vad säger man, inte min naturliga miljö direkt
folkskygg och lätt morgon irriterad känner jag mig oxå, vill bara sova, jäkla skit grejor,
men det kommer nog bli asskoj det här, beachpartyt :P om nu inte regnet kommer,
det är väl de ända som kan stoppa oss....

Ute hos kattis och tobben igår (faster med man) i deras stuga,
Riktigt aptrevligt var det lär jag säga, jesper min kära kusin har fått för sig att han skulle ha dreads
eller rättare sagt han hade början till dreads när vi kom och utan dreads när vi åkte, tycker lite synd om pojken
sitta och kamma ut tuperat hår -smärta-
men vill man vara fin får man lida pin, eller som jag lärde mig igår,
Vad säger lockarna? de vill vara lockiga och fina  - haha-

Ne nu måste jag försöka slöpa arslet till ica så jag får nå groggvirke,
så ser ni någon döende säl på g mot nordost så är det nog jag som lagt mig för en liten powe nap ;)
haha take care gott folk,
kort kommer inom snar framtid, om allt går som det ska (vilket det inte brukar när det gäller mig )

Fly hifh and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0