sunday blody sunday

Jaha då var en vecka till ända igen då, vad ska man göra med all denna tid,
den bara flyger förbi ju.

kalas dag, vaknade men insåg att mina planer på att bada sket sig i samma stund jag mötte solen. var ju snorkallt ute
bara 18 grader, förstå så kallt, blev soffan istället tills man fick skjuss ner till Hägge för att hämta cykel nr 2.
Och där blev man ju kvar på film, rätt bra filmer faktiskt, nice som tusan att komma bort lite.

v 28 - schema
Mån - åland
Tis - Jogg
Ons -
Tor - Jogg
Fre- utgång?
Lör- Utgång?
Sön - SOVA !

Snacka om dagens i-landsproblem
1:  min dator är i Andersberg, så nu är tant förvisad til de äldres dator vilket innebär att man inte kan kolla film eller nå -Bittert-
2: salladsbladen i salladen är så snusk, jag förstår inte vitsen med att käka blad? jag är väl inget djur heller.

Kommentarer
Postat av: matilda, den store...

vilka problem du har syster ! =P

2009-07-06 @ 00:32:18
URL: http://matildamo.devote.se
Postat av: Sandra

Weei, nytt utseende. gratulerar;)

2009-07-07 @ 23:40:34
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0