skriv din titel här...

Ja vad ska man ha för titel egentligen,
allt snurrar i världens fart just nu, dagarna rinner i från mig, och vad gör jag? ingenting.
iofs har jag haft bästa helgen på väldigt länge. men vad hjälper det när verkligheten knackar på dörren ?
Jag vill fixa det här, jag vill klara mig själv, men varför gör jag inggenting åt det då så det händer ?

Hur svårt ska det vara att ta upp böckerna och börja plugga, det är ju allt som behövs och krävs av mig,
Så mycket tid, så lite jag gjort, varför?! så sjukt irriterad på mig själv...
En massa drömmar, och en massa små stigar att ta sig dit, frågan är bara vilken av dem som är den rätta?

Kan inte det här jäkla året gå någon gång?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0