myten...

Lär börja med att säga med att den här dagen har vart väldigt udda...
Vaknade fick 5 minuter på mig tills jag skulle sitta i bilen, redo för stockholm, trott eller ej, men hann gjorde jag
väl i fjollträsk efter 2 rejäla regnskurar och en felbeställd bolognese så kunde jag äntligen hämta mina älskade löpar pjäxor,
måste vara ett av förra årets mest prisvärda köp, love it !

sen blev det helt enkelt lura med herr troll på skidbacken upp och skidbacken ner, satan i brasan vad man inte var pigg efter sista svängen.

hem duscha luktar som ett jordgubbland nu, den ni gott folk, lite beck sitter aldrig fel lär jag säga, även fast man sett dem 10 ggr.

började snacka med en gammal kompis sen gymnasiet, skumt men rätt givande, tiden går verkligen fort, nå annat kan man nog inte säga.

Känner sån irritation växa inom mig, kan inte släppa det heller gått sån lång tid nu, ändå störs jag av det, -tragiskt i sig-

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0