Helt underbar, och älskad av alla

Vilken otroligt seg dag det här har vart,
Jag har tappat lusten till att prata, eller rättare sagt jag har fått slut på ord,
finns inget kvar att säga, allt är redan sagt, så vad gör man nu?

Allt blir bara mer och mer förstört, det här är en sån period då jag ska hålla mig borta från vissa personer
men det går inte, jag dras till dem så som insekter dras till blommor.

Inte har jag pallat  öppnat de förbannade skolböckerna än heller, varför ska det alltid bli så?

haha stranden igår, så klockrent lär jag säga, tlött

redan torsdag idag med, det går verkligen fort nu, jag längtar bort,
Varför känns allt så glamouröst i ens tankar?
som tanken på att flytta till stockholm för att plugga, flytta hemifrån allt sånt
har man ju totalmisslyckat med, mer i gävle än jag är i stockholm och då har jag redan "lämnat boet" så att säga,
ändå envisas jag med att åka "hem" hela tiden, för hur mycket jag än försöker så känns Gävle som mitt hem.

Börjat med träningen igen så nu jäklar, tjejmilen here we go ! haha
så fick natta för sig att vi ska ha godis förbud i grejs nu oxå fram till den 1jan2010 så lika bra att hålla med pallar ju inte böta henne 500 ;)
  • Godis
  • Chips
  • Kakor
  • Choklad
  •  
    lär nog säga att chokladen blir svårast där, satan i brasan, får väl börja tugga extra som en galning då,
    men ingenting är omöjligt bara lite svårare än vanligt kanske :P

    The peanuts bar, snart kommer vi igen ! -mohaha-

    Kan jag vara seriös på nån bild?

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0