Fredag natt = funderingar

Japp hemkomen från krogen med buss här inte till ovanligheterna, men pallade verkligen inte
gå hem från stan när jag har hörlurarna hemma hos kristin i andersberg.

men iaf

ligger här och känner mig lagom illamående yr och dissad av herr plast banan så slog det mig
att man inte brukar få post på helgerna,
hur i hela friden kunde den traditionen leva vidare när allt annat går vidare?
Liksom all annan teknik i vår vardag  går framåt, vi ska vara nå bara jämt och allt,
men posten nej den får ledigt på helgerna och de accepterar vi, borde vi itne i vårt teknologi samhälle som vi lever
i nu kräva att få post på helgerna också?
hur kan banken vara det ända som kan ta ledigt under helgen utan att en jävel ifråga sätter varför?
Jag vill ha post på helgerna oxå, även fast jag aldrig får något, och de få ggr jag får är det räkningar från telia, men
jag vill ändå ha möjligheten att få brev på helgerna, för vem vet?
en lördag kanske det trillar ner ett gulligt handskrivet brev som är just till mig, och då vill jag ha det direkt inte
vänta på att måndagen ska komma, då har man ju fullt upp ändå...

livet är för underbar ibland, som just nu haft en kalas kväll med natta och henns klasskompisar,
riktigt kalas lär jag säga skoj att se Robin igen lär jag säga.
haha dansa gjorde vi med som hästar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0