Dagen = klad hest

Japp vart helt underbar dag,
"jobbat" dragit en lättnadens suck när jag insåg att jag skulle få pengar,
pluggat idag igen, undrar när de hände sist att jag pluggade två dagar i rad?
minigolf, cider och musik i boulogern kan inte bli mycket bättre, och sällskapet det
BÄSTA, Jag är mycket i mig själv men jag är ingenting utan mina kompisar.

Blev en massa bilder, men de läggs upp i morgon då jag fryser som en gris och
kameran ligger i  väskan som ligger alldeles för långt bort (1½m) men som sagt
fryser man så gör man det och då finns de inget att göra åt mer än att dra på sig
dunisarna och krypa ner under täcket och vänta på att värmen ska komma,

mätt upp ny banan med, så nu jäklar, variation är aldrig fel,
frågan är bara hur lågnt det håller, ingen som vet ingen som vet.

Micke, Päronpung (jessica) Barbro(maria)
Mitt älskade pungskav (natta) och Magnus underbar kväll som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0