onsdag..

Inte hänt nå speciellt sen senast jag skrev,
fick bara ett behov utav att skriva, och jag vet att min stavning av utav är orvar,
men iaf, nu vill jag ha det så, då får det bli så oxå...

20 h vaken nu, ska man få någon sömn alls idag?
det är den stora frågan det, vad tror ni?

ska bli skoj,ser redan fram rmot morgondagen, eller gjort det sen jag kom hem,
törstar efter kunskap, vill lära mig allt, nu på en gång.

tihi jag har snackar med halvan :D
det får bli ditt nya smaknamn, bra då har jag bestämt det, enhälligt och bra,
varför? jo för att jag kan.

Ska man till stockholm i morgon eller på torsdag?
saknar min säng. om jag ska vara ärlig, och bäver o nöten.


Carrro älskar sin mamma,
jag älskar dig precis som du är, du är den bästa mamman man kan önska sig.
Tack för att du alltid står ut med oss och stöttar oss i alla våra sjuka idéer och drömmar.
Jag beundrar din styrka och ditt mod att gå din väg, du är en förebild för dina barn och din omgivning.

Glöm inte bort att du duger precis som du är, vi älskar dig mer än vad vi visar, och du någonsin kan förstå.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gå din väg? :O

2009-01-21 @ 22:09:17
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0