ojsan redan?

Kände att jag inte riktigt var klar än, och att de som föll in, inte riktigt passade in på mitt kära inlägg som bara sååå ägde innan.

nej kom och tänka på saknad, och vad man gör av livet?
frågan är vad du skulle säga om jag sa att jag vill ha dig?
att du är allt det jag drömt om hela mitt liv, och det bara är dig och ingen annan som finns i mina tankar?

shit det där lät nästan lite läskigt,
jag saknar att snacka med dig micke, du var rolig, synd att allt gick åt helvete, om man kan säga det som så.
aja jag lär inte försvinna, finns här om det är något,
på tal om det, undra vart maria tagit vägen, maria min bonde vart gömmer du dig?

hur gick hägges fysikprov? lider verkligen med henne, lär jag säga...
fy fan för fysik, det är i klass med ekonomi har jag märkt,

haha det där där uppe kan tolkas fel, inte micke som handlar om det där övre, det är snarare mr perfect som jag inte träffat på än men iaf, haha

livet rullar sakta framåt, varför försöker man ens att stoppa tiden?

                                                                                     Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0