nytt år ?

ska man kanske skriva en sammanfattning av det gågna året någongång?
fast om man tänker efter så vem i hela friden bryr sig, mena de som känner mig, ni har vart med hela året
så ni vet ju redan vad det är som har hänt, och ni som inte känner mig, jag tvivlar på att ni är intresserade av att veta
att jag haft den bästa sommarn på många många år, och att jag faktiskt lyckades med det jag sa att jag skulle göra.

då stort sett förutom några små missöden som överkalix och det så har det gågna året varit väldigt bra, det har givit väldigt mycket om inte annat. nog växt en hel del som människa.hmm

lite bilder från nyår då

Kommentarer
Postat av: Sandra

VAD gör ni med duschmunstycket?:o

2009-01-05 @ 14:15:57
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0