long time no see

kan man ju verkligen säga, det var ju inte direkt igår jag skrev något här,
kan det bero på att mitt liv inte går speciellt snabbt framåt?
eller vad är det för fel?

känner mig ensamen samtidigt som jag har massa folk runt omkring mig,
fast jag är nog sån person, eller inte, sjukt skönt att man kommit hem iaf,
diggar min lille syrra faktiskt även fast allt jag säger och gör är såå pinsamt :P

haha så kan det gå..


har jag en massa tur har jag en praktikplats imorgon, men då ska jag ha en massa tur,

tror du man har det?


men som en kär klasskompis sa, du har haft så mycket otur nu, så snart måste det vända.

jag hoppas verkligen hon har rätt...


som jag säger till syrran : säg det tre ggr om dagen och de håller obducenten borta :
jag är bäst, och jag kan inte flyga ;)

internskämt, sug på den ni era suckers :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej, det var ju jag är inte snygg jag kan flyga ;)

2009-01-15 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0