Lever ?

Snart får jag tok på den här jäkla klumpen, ny till hösten säger jag bara,
less på att allt alltid ska krångla,

men på tal om det, väldigt bra dag idag, trivs som fisken i vattnet på praktiken, det här kan vara min grej,
har bara en VÄLDIGT massa MER att lära mig, men det ska jag väl göra med tidens gång hoppas jag,

dock har vi ju dagens två stora funderingar .
1 : hur i hela friden lyckas man flytta en vägg 40 cm ? jo jag vet ju svarat med en truck, men hur kan vara så klumpig att man kör in i väggen, men framför allt hur lyckas man flytta HELA väggen så mycket?

den andra stora frågan är:
Varför ska alla höga/välutbildade/chefer/kontorsnissar med flaschiga mobiltelefoner ha skit ringsignaler?
liksom nokias första sån där analog skit, alla har sån? jag undrar bara varför?
om man nu har den nyaste mobilen kan man inte ha en polyfonisk iaf? är det för mycket begärt?

sen lär jag hålla med hägge,
lyssna på låten, låt musiken föra dig bort till minnernas värld,


"varje låt verkar handla om dig.... "

rår inte för det, jag försöker att släppa taget men det går inte,
men gjort upp en krisplan nu iaf, så nu får det vara slut på det här.


Carro lycklig idag, hon har börjat få idéer till sitt drömhus oxå,
i stora drag alltså, får sån lust till att skapa i den där byggnaden, riktigt udda :P hehe

pigg som en mört är jag fortfarande oxå, och då ska ni veta att jag vart vaken sen 6

Kommentarer
Postat av: Alius

bra att det går bra för dig som praktikant

härmed får du nytt namn

monica lewinsky!



:D

2009-01-20 @ 23:33:00
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0