länge sen nu ju..

Kom på idag att de var länge sen jag skrev något, nu får jag ju ta och skärpa mig,
men vart så sjukt trött de senaste dagarna så, kan nog bero på det men iaf,

fixat gymkort idag, så nu ska jag bara vänta på att halsen blir bra, sen så, sen ska det stekta fläsket, brännas :P
haha
stan med lillo med, på jakt efter nya underkläder, och vilka fina vi hittade :S så nöjd :d tihi

haha vart överlag en väldigt bra vecka även fast jag gått som en zombi, halva veckan :D

börjar bli accepterad på jobbet nu med, känns skit bra,

kanske skämde ut mig igår volter, men var tvungen att säga det, sen vet jag att det inte spelar någon roll längre,
vet inte ens om du läser det här, men men känns skönt att ha det sagt iaf.


ska knäppa lite nya kort och lägga in, kommit på att det var länge sen jag la upp nå nytt :(


men ha tålamod så ska vi se vad tant kan ordna :P


haha var rädd om er gott folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0