happy ass !

jaha då börjar vi om igen då

bra
dag idag lär jag säga, flängt runt med mamma och niklas idag, vart överallt och ingenstans känns det som.
var på systemet, jag känner mig alltid lika gammal varje gång jag är där.


sovit rätt nice inatt med, första gången på länge som jag vet att allt ordnar sig, att bara kunna slappna av och njuta har aldrig vart carros grej riktigt, och nu har jag börja kolla grejor för framtiden med. så nu jäklar kan det här bli riktigt bra :D

Får ju inte glömma att jag lekte med tobbe idag, en sötare person får man leta efter.
man kan inte ha tråkigt när man är med honom, han skulle kunna få en sån intressant sysselsättning som att se färg torka att bli rolig, och då har man skills, eller är det bara så att han har lika låg humor som mig?
ja vem vet, diggar dig iaf baby ^^ haha


tänkt en del på förr, nu och sen
visst saknar jag dig varje dag,men börjat inse att den där saknaden inte är bra och ska förträngas,
som nordman uttryckte det så bra  : det gör ont men gå ändå, du är och förblir som e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0