Gävle...

Ja dår var man tillbaka i gävle igen då,
sitter här med högtalarna och dunkar musik för hela huset, men det tycker jag allt att jag kan få göra.

Praktik i morgon och ikea med mammsen, lär köpa lite små grejor till rummet, sen så blir det ordning på det med,

ska man vänta med glädje eller rädsla för framtiden?
behöver få snacka med er grabbar, ni är alltid ärliga och väldigt kloka på nå vis,

men vi får se vad som händer, ska köpa gymkort i veckan iaf, så jag blir tvungen att börja träna...


13 dagar känns som en evighet, men ändå så nära.

det är bara början som de så fint säger :P


jag vill röja, jag vill bygga. jag vill måla, jag vill arbeta, jag vill använda kroppen, jag vill gå lös på säcken,
jag vill känna mjölksyran i musklerna, jag vill höra lungorna skrika efter luft.


som du säger jag kanske skulle dö av en träning med er nu, men vänta du bara, jag ska visa dig ;)

vad ska man ta sig till när allt snurrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0