söndag igen då,

Ja då var det söndag igen då, vad ska man säga?
ännu en vecka har gått, ännu en massa tid som flugit förbi utan anledning,
inte för jag blivit speciellt klokare av det men,

länge sen jag skrev här, inte haft ork eller inspiration..

jag vill ner till stockholm, jag pallar inte vara kvar här, det går helt enkelt inte,
Vill vara själv för en stund och göra vad jag själv vill, när jag själv vill det, utan att lalla runt en massa.


Ska iväg till gymmet idag iaf, om allt går enligt planerna, tror du det ska bli lite skönt? ojoj säger jag bara,

Träningsvärk nästa? haha


vill skriva en massa, men vet inte vad eller hur jag ska formulera det, den meningen i sig beskriver väl mitt allmän tillstånd väldigt bra just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0