Smärta...


Finns bara ett ord för vad jag känner just nu, smärta,
tyckte ni det där är illa, då ska ni se hur det ser ut nu, efter 2 h :P

var ute och gick 2 med dunder skavsåren harald och hugo, det var jäkligt skönt att gå och så,
men mina skavsår var inte lika glada, även fast jag hade dunder plåstren, sånna där riktiga
skavsårsplåster så blödde jag ändå igenom, och nu har de blivit värre, om de nu kunde bli värre.

men som de säger är huvudet dumt får kroppen lida...

Jag älskar att kramas så är det bara,

men min röv är is just nu och mina fötter är misshandlade, jag får ta och sköta om dem bättre,
så fort de har läkt ihop någerlunda iaf så ska jag ta mig ett fotbad och bara njuta...

dock känns det avlägset nu, men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge..


JAg älskar min praktik, jag verkligen trivs, hur bra som helst,
älskar mitt karriärs val,
tänk att jag valde rätt till slut, tänk vilken miss jag hade gjort om jag hade pluggat till psykolog istället som det var tänkt :P

haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0