ooo yeah

Vilken dag !

Börjar med att man kom dit så var inte chefen där så man fick stå ute någon minut,
men det är lugnt då var de ju nästan skönt, så kom han ju efter någon minut bara, men då i min tvivel insåg jag att jag glömt lunchen och mp3:n hemma, vilket inte kändes så där jäkla bra,
bara be mammsen om lite hjälp :P
Tror ni hon var förvånad?
tror faktiskt hon har gått och väntat på att det skulle ske, rätt nöjd ändå att det ändå tog över 2 veckor innan jag glömde:P

Trivs som fisken i vattnet på min praktik, Tant har hittat sin grej, så här har jag inte känt sen jag hittade kärleken till
sporten och träning,

Var på gymmet idag, satan vad folk det var där :S vart kommer allt folk ifrån? här skulle jag ha en lugn stund ju, men nej nej så var lalla runt i ring där (friskis och svettis) alltid lika skoj att kolla på :P


byggt ihop brorsans säng nu med,

Livet går bra nu, om jag bara lyckas hålla ihop det med gymmet och praktiken så ska det här kunna bli en väldigt bra start på 2009 även fast det fattas en grej....



jag vill inte bli en föredetting, jag ska bli någon att komma ihåg....


                                                                             Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0