Nu får det vara nog !

Alla som känner mig vet att språk inte ligger på listan över saker som jag är direkt bra på.
och de som sett mig skriva något vet att min stavning kan vara sisodär,
den är inte direkt bra men jag klarar mig iaf, men satan vad irrierande det är med folk
som inte kan uttrycka sig gramatiskt rätt, jag förstår syrran nu som fick tok på mig när jag var mindre.
men det är tragiskt när 30:åringar inte kan formulera en vettig mening innehållande 5 ord.

Det är tragisk, de gnäller på oss ungdomar idag att vi använder så mycket slang och förkortningar,
ja men vi har iaf gramtiken.

så irriterande, men nee nu ska tant söka lite sommarjobb och hoppas på det bästa :P

hörs ikväll efter svängen med tobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0