länge sen

Jopp länge sedan man skrev något här nu, kanske vart för man haft fullt upp med "livet"
hela förra veckan, vad jag gjort kan jag dock inte redovisa av tekniska och privata skäl.
Kan säga att jag pendlat mellan himmel och helvete.

Jag trodde verkligen på dig, men återigen var det bara tomma ord och du krossade mig igen,
du gav mig hoppet tillbaka som jag börjat jobba bort, jag trodde att denna gången, då var
det faktiskt på riktigt, och oj vad smisk jag fick där, varför kan du inte bara säga vad du vill
mig pojk? Sluta lek med mitt hjärta !
det är inte stort och inte starkt, så snälla sluta gnugga det mot rivhjärnet, ge mig lite respekt


ny vecka framför mig iaf.
får se vart den här skiten slutar, känns som om de här blir en sån där skum vecka då dagarna går
utan att man vet vad som hänt, plötsligt sitter man där på söndag och undrar vad man gjorde i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0