duracell kanin...

Då var den här helgen över då,
så vad har man gjort en helg som denna?
jadu säg det, inte alls mycket om jag ska vara ärlig,
eller idag har jag gjort massor, så nöjd med mig själv på ett sätt,
tvättat, skruvat ihop nya sängen, hälsat på farfar, handlat, städa plocka diskmaskinen m.m.

som sagt haft fullt upp men nu måste man ju ställa frågan,
enligt mig har jag köpt ny säng när jag köpt ny madrass och nya ben till, kunde inte ha sängstommen, eller kunde kunde jag väl, men det blev inge vidare praktiskt, men nu till frågan:
har jag köpt ny säng eller bara ny madrass med matchande ben ?
enligt syrran har jag bara köpt ny madrass, men enligt mig är det ny säng, med tanke på att sängen består av en madrass med ben. vilket jag köpt nytt, :S


bra dag ändå, inte haft tid till att tänka,
ska nog fortsätta ha det så nu oxå,
nej nu lär jag iväg igen och kolla på beck...

jo fresten lär kopiera en grej som tobbe skickade:

"Kärleken finner du inte genom att hitta den perfekta personen utan genom
att se den inperfekta personen perfekt sätt" // sam keen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0