day before

Kom ju på att lille syrran fyllde ju igår med allt som det innebär,
Grattis syrran tänk att du blivit så stor, tiden springer förbi en ju,
var ju inte länge sen du var liten och söt och hade halvt brytit armen eller vad det var
i lekparken, och du kom hem och grät. men likförbannat så vägrade du använda
det där stödet som du skulle ha för de skulle läka :p

Så söt du är, konstigt nog har jag bara minnen av dig när du är glad, :S
aaa förutom när du bryter av benen i din lilla kropp.

men de var tydligen fem årsedan nu, minns det fortfarande som om det vore igår,
känns fortfarande lika overkligt, kan inte förstå/inse.
Det är en grej man aldrig kan glömma och som jag delar med dig,
En sån grej kommer aldrig försvinna från våra minnen hur mycket vi än vill det,
BAra glad att jag hade dig där genom allt som var då...

Tack danne för att du fanns där...
bättre människa att haft vid sin sida finns nog inte.

men nu ska vi vara glada. det där är gammalt nu, men ändå.

Var till gymmet idag, känns skumt, känns ja udda känner mig sjukt otränad samtidigt som
jag vill inbilla mig själv att jag är hur tränad som helst :P

nee nu ska tant tvätta, städa, handla innan stockholm. lär ju ner igen, hopplöst skit :(

Saknar min bäverbjörn och min kudde !

Mr leende kom tillbaka ! jag vill nu, nu på en gång, smällt hela världen med ditt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0