Äntligen torsdag

Ja den som säger att tiden går sakta när man har roligt LJUGER !

Livet känns så bra
, varför vet jag dock inte men allt kan man ju inte förklara,
men sen jag fick praktiken har allt ljusnat lite, jag har väl kommit till insikt med en massa eller
så har jag bara inte tid att tänka, jag vet inte vilket av de jag ska välja,
hur som så håller man sig flytande nu iaf...



Saknar dig nå sjukt mycket, tror inte du förstår,
dock så längtar jag efter leendet,
länge sen man träffa herr nöt nu oxå ju,

hehe illa det här,
får se till och fixa det, kanske ska ner till stockholm i helgen?

Kommentarer
Postat av: Natha

Utmanad i min blogg! :O

2009-02-05 @ 23:27:15
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0