tråden

Hade så mycket att skriva, men allt försvann..

Hoppas så sjukt mycket på morgondagen men jag vet att det är idiotiskt,
varför gör jag det ändå?
men men var med mammsen på stan idag, och sen blev det en snabbsväng till till mitt
älskade pungskav och skruva fast benen på hennes soffa, tjejstackarnhade ju kanppt fått in dem och
utan pluppar, så det var riktigt snygga märken i golvet nu;)

En sak är säker, ska ALDRIG köpa en sån soffa, sjukt skön och snygg men det är ett sånt
jävla jobb att få fast benen, samma på hägges soffa som jag oxå fixade, vilken jäkla kväll det var.

haha ne en bra dag idag, vill ha nyår så jag kan visa hela världen min nya klänning,
jag räknar med värsta reaktionerna.

menyn är spikad och klar nu, tror jag fått med allt oxå,
Nu ska vi bara se till så att BÅDE Prinsen och Maria kan äta.
julafton förra året...  håll till godo

Kommentarer
Postat av: Alius

var e klänningen?

2010-01-03 @ 07:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0