Så jävla irriterad...

Nej nu får det fan i mig vara nog ! så jävla trött på er
Varför i hela helvete ska jag ta er skit varenda jävla dag för?
och den ännu störra frågan är, varför ska jag hålla käften om det och
vara glad, vad fan tror ni om mig, jag har fått nog helt enkelt,

Jag försöker faktiskt vara glad i den här jävla fittness världen och det
är svårt nog som det är just nu, och då behöver jag fan inte er som
gör det svårare direkt.

hitta någon annan jävel att slänga er skit på, och om ni nu ändå inte
menar vad ni säger, hur fan ska man då kunna lita på er alls?

Maria nu drar vi, nu får det fan i mig vara nog med den här skiten,
lika bra att fly innan man får ett riktigt tok utbrott...

                                                     

                                                        Dont give a fuck anymore !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0