Pause

Japp tog en snabb pause i cad:en bara suttit 10-11 timmar nu
men det har gett resultat så dumt att klaga, nu har jag bara
måttsättning och delajbeskrivning kvar, får hoppas på att det går
smidigt iaf...  tiden har bara flygit förbi hel skumt, klockan är 01:08 och jag
käkade precis lunch/middag/kvällsmål ja kalla det vad ni vill.

kan inte slappna av heller så nu bränner tungan.
men iaf, snart lov, får passa på och slita nu så man kan njuta av ledigheten sedan.


dock så har jag ingenaning om vad eller hur jag ska göra, men det får väl bli bra iaf,
nee nu ska jag återgå till caden igen.

Fresten hade tenta i entreprenad juridik idag, den ni, Carro läsa juridik, värsta grejen.

ne men take care

Fly high and krasch like a superstar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0