Lov

Japp det är ju torsdag idag, sjukt hur fort den här veckan har gått egentligen
och vad har man gjort? ingenting, det är lite illa men lite skönt oxå

så fort man kom ut och fick en liten promenad och en stor nypa frisk luft med tant maria så blev den här
dagen plötsligt väldigt bra,
passet har kommit till rätta, ska hämta det i morgon, och fick en till udda förfrågan som jag bara
inte kunde tacka nej till, efter en rejäl skrattattack, det verkar ha blivit mitt sätt att hantera saker
jag inte trodde var möjliga,

och en skön dusch senare så sitter man här i morgonrocken och funderar på livet.


Det går verkligen upp och ner, och det går fort, men det kanske är det som vi älskar egentligen.
för jag älskar verkligen livet, även om det kan vara väldigt svårt att veta varför vissa stunder.


Jag och natta i somras när vi "spelade" volleyboll med turisterna,
en oförglömlig kväll lär jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0